poniedziałek, 2 lipca 2012

Podróż Mentalna

Ostatnio doświadczyłem fenomenu Podróży Mentalnej. Jak to się stało, że ktoś taki jak ja, czyli początkujący, wykonał Podróż Mentalną za pierwszym podejściem? Zaczęło się to tak:
Pisaliśmy z koleżanką o PM (podróż mentalna), oobe, ld itp.
Nagle wpadł mi do głowy pewien pomysł. Powiedziałem jej, żeby coś zrobiła. Ja zrelaksowałem się, poprosiłem o pomoc opiekuna i Namierzyłem ją. Kiedy już ją czułem, otwarłem umysł na zewnętrzny świat. Nagle w mojej głowie pojawił się obraz:
Nagły ruch w prawo w ciemnym pomieszczeniu. Zapytałem się jej o to, czy rzeczywiście to zrobiła. Ona potwierdziła.
Wiele osób będzie mi zarzucać to, że widziałem jej oczami. Pomyślicie sobie, że to taki mentalny hacking.
W następnym poście opowiem jak zbudować "firewalla"
Kocham,
Filip

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz