środa, 4 lipca 2012

Proste metody energetyzacji

1.Energia
Czym jest energia? Energia jest wszystkim. Z czego zbudowana jest materia? Z atomów. Te najmniejsze jednostki podziału materii (później jest tylko energia) składają się z elektronów i protonów, czyli podstawowych jednostek tworzących energię. Czyli już nie musisz martwić się o wybór źródła, bo ono jest wszędzie.


Ale dlaczego moim źródłem nie może być wszystko?
 To proste. Może być nim wszystko, ale z niektórych obiektów trudniej korzystać niż z innych. Dlaczego? Bo mają inne formy energii. Dlatego wampiryzm energetyczny jest tak rozwinięty. Człowiek może korzystać z innego człowieka jako źródła, zdobywając tym samym dla siebie energię, której nie musi przetwarzać. Jest ona bardziej poręczna, ale nie aż tak, żeby się uciekać do kradzieży.
Wymagania do energetyzacji:
Nie ma żadnych wymagań do energetyzacji, sama ona może ułatwić rozwój czakr, które pozwolą na lepszą energetyzację. Swobodny przepływ energii przez ciało eteryczne i astralne powoduje szybszy rozwój czakr. Odblokowuje meridiany, uaktywnia czakry... w sumie same plusy :D.


2.Czerpanie energii ze źródła
Jak brać energię? To proste. Wyobrażasz sobie, że spływa na Ciebie energia ze źródła. Ty wykorzystujesz tę energię. Poniżej przedstawiam przykłady czerpania energii ze źródeł.

Woda
Spływa na Ciebie wodospad energii wodnej. W miarę zwiększania się ilości energii w twoim ciele, zwiększa się ilość wody lecącej na Ciebie. Energia przepływa przez Ciebie, oczyszcza cię i ładuje. Dobrze jest zapuścić sobie np. nagrany szum wodospadu, żeby zwiększyć odczucia. Ja osobiście uwielbiam to robić pod prysznicem.


Elektryczność
Jest burza. Wyobraź sobie, że uderzają w Ciebie pioruny. W miarę zwiększania się ilości energii w twoim ciele, pioruny biją coraz szybciej i mocniej. Poczuj, jak energia oczyszcza cię z negatywnej energii i ładuje. Ja miałem świetne odczucia związane z tą metodą. Podczas burzy postanowiłem naładować się od chmur. Zrobiłem to, co opisywałem przed chwilą. Na ręce, do której ładowałem energię, stanęły mi włosy, tak jak na przykład kiedy zbliżysz rękę do kineskopu.


Ogień
Jesteś w pobliżu wulkanu. Trwa erupcja. Ty stoisz pod półką skalną i czujesz jak spada na ciebie gorąca lawa. Jest to dosyć dobra metoda, bo łatwo wyobrazić sobie ciepło przepływające przez ciało, niż np. wodę.


Oczywiście można czerpać też energię z innych źródeł i tu zachęcam was do eksperymentowania. Każdy znajdzie indywidualną technikę dla siebie.

Pozdrawiam,
Filip

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz